понеділок, 26 квітня 2021 р.

 

ВІВТОРОК

27  кітня

Предмет

Тема

Завдання

1.     

Я досліджую світ

Збагачення словникового запасу. Створення коротких письмових повідомлень.

 

Виконай завдання під таблицею.

2.     

Українська мова

Вправляння у виразному читанні різних текстів. Письмо під диктовку.

Початок о  09.15

Олена Коваль приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: Українська мова

Время: 27 апр. 2021 09:15 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/76678269462?pwd=SnM0bnRkK3BYOE1TbC9QUE9zVnZDZz09

 

Идентификатор конференции: 766 7826 9462

Код доступа: 1111

3.     

Математика

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд.

Початок о  10.00

Олена Коваль приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

 

Тема: Математика

Время: 27 апр. 2021 10:00 AM Киев

 

Подключиться к конференции Zoom

https://us04web.zoom.us/j/71882898354?pwd=eTZsaGpqMDFSZldMSVp1ckhyYkRZZz09

 

Идентификатор конференции: 718 8289 8354

Код доступа: 1111

4.     

Я досліджую світ

Відтворення в різних видах діяльності ймовірних та фактичних результатів лічби об’єктів.

 

Виконай завдання під таблицею.

5.     

Мистецтво (музичне)

Веселка.

https://sway.office.com/iFkE3pGPhbEZJECZ?ref=Link&loc=play

ЯДС (1-ий урок)


Бесіда за малюнком.

Уявімо, що ми увійшли в малюнок й опинилися…

- Куди саме ви хотіли б потрапити? Чому?

- Чим саме ви хотіли б зайнятися? Що вам для цього потрібно?

- Яка пора року на малюнку? Яка погода? Чому ви так вирішили?

- Що ви зуміли розгледіти у траві такого, чого художниця не намалювала?

(Можливо, сонечок, коників, мурашок, равликів, джмелів, бджіл тощо).

-          Зверніть увагу, що із написанням деяких слів, назв-комах, ви не знайомі,

а саме: джміль, бджілка. Пригадайте особливість звуків [дж] та [дз]. Прочитайте веселий віршик Л. Костенко «Польові дзвіночки» й виконайте звуковий

аналіз слів, де натрапляємо на звуки [дж] та [дз]:

Польові дзвіночки

Відкриває джміль фіранку,

Каже: “Доброго вам ранку!

Як вам, Бджілко, ночувалось?

Чи дощу не відчувалось?”.

Виглядає Бджілка з хатки:

“У дзвіночку добре спатки!

Цей дзвіночок ‒ як намет,

Тільки дощ ‒ як кулемет!”.

Л.Костенко

Модельна навчальна програма.

- Подумайте, хто? або що? може дзижчати і дзвеніти?

- Які звуки для вас найприємніші?

- Після якого дощику може з’явитися веселка?

 

ЯДС (4-ий урок)

Математичний диктант

- Запиши числа в рядок.

* Число, яке на 2 од. менше від 60.

* Для якого числа "сусідами" є 78 і 80?

* Збільш 50 на 4 дес.

* Зменш 40 на 3 од.

* Сума чисел 65. Перший доданок - 24. Який другий доданок?

* Чому дорівнює різниця чисел 56 і 30?

* Найбільше двоцифрове число.

Задача

Група з 35 туристів спостерігала веселку біля водоспаду.

Серед них було 22 дорослих, а решта - діти. Скільки було

дітей?

- Запиши умову задачі, розв'язання задачі в зошит і дай відповідь.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар