ВІВТОРОК
27 кітня
ЯДС (1-ий урок)
Бесіда за малюнком.
Уявімо, що ми увійшли
в малюнок й опинилися…
- Куди саме ви хотіли
б потрапити? Чому?
- Чим саме ви хотіли
б зайнятися? Що вам для цього потрібно?
- Яка пора року на
малюнку? Яка погода? Чому ви так вирішили?
- Що ви зуміли
розгледіти у траві такого, чого художниця не намалювала?
(Можливо, сонечок,
коників, мурашок, равликів, джмелів, бджіл тощо).
-
Зверніть увагу, що із
написанням деяких слів, назв-комах, ви не знайомі,
а саме: джміль,
бджілка. Пригадайте особливість звуків [дж] та
[дз]. Прочитайте веселий віршик Л. Костенко
«Польові дзвіночки» й виконайте звуковий
аналіз слів, де натрапляємо на звуки
[дж] та [дз]:
Польові
дзвіночки
Відкриває джміль
фіранку,
Каже: “Доброго вам
ранку!
Як вам, Бджілко,
ночувалось?
Чи дощу не
відчувалось?”.
Виглядає Бджілка з
хатки:
“У дзвіночку добре
спатки!
Цей дзвіночок ‒ як
намет,
Тільки дощ ‒ як
кулемет!”.
Л.Костенко
Модельна
навчальна програма.
- Подумайте, хто? або що? може дзижчати і дзвеніти?
- Які звуки для вас
найприємніші?
- Після якого дощику може з’явитися веселка?
ЯДС (4-ий
урок)
Математичний диктант
- Запиши числа в
рядок.
* Число, яке на 2 од. менше від
60.
* Для якого числа
"сусідами" є 78 і 80?
* Збільш 50 на 4 дес.
* Зменш 40 на 3 од.
* Сума чисел 65. Перший доданок -
24. Який другий доданок?
* Чому дорівнює різниця чисел 56
і 30?
* Найбільше двоцифрове число.
Задача
Група з 35
туристів спостерігала веселку біля водоспаду.
Серед них було 22 дорослих, а решта - діти. Скільки було
дітей?
- Запиши умову задачі,
розв'язання задачі в зошит і дай відповідь.
Немає коментарів:
Дописати коментар